Solicitare de oferte – Lucrari igienizare/ renovare / reabilitare / amenajare interioara

Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

Smart-Up Diaspora  | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495

 

SOLICITARE DE OFERTE

 

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Email:  [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

 

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7/107495– Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei cu urmatoarele date:

Titlul proiectului: SMART-UP DIASPORA
ID MySMIS: POCU 89/3/7/107495
Linia de finanţare: Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
Axa prioritară 3 „Locuri de munca pentru toţi”
Obiectiv specific 3.7: Cresterea ocuparii prin susţinerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbana
Denumirea contractului de achiziţie: Lucrari igienizare/ renovare / reabilitare / amenajare interioara / instalatie electrica
Descrierea obiectului contractului: Lot 1 – Lucrari de instalatie electrica si transmise date / cablare structurata  

Descriere:

– Instalaţie electrică şi transmisie date, cablare structurata (proiectare, inlocuire tablou electric, sigurante, montaj cabluri electrice (500 m), doze de legatura, conexiuni electrice, iluminat electric (demontare corpuri de iluminat si inlocuire), prize si intrerupatoare, montaj cablu date, inclusiv preţul manoperei si materialelor.
– Iluminat electric (demontare corpuri de iluminat si inlocuire cu 20 panouri led, elemente anexe, protectie suprasarcina.

Lot 2 – Lucrari de reabilitare/renovare

Descriere:

Dimensiunile generale ale suprafetei ce urmează să fie renovată, reabilitată şi reamenajată sunt: 200 mp (plan la sol) (spatii birouri si sali multifunctionale), aprox. 550 mp (pereţi /,  ziduri), reparatii / inlocuire tavan casetat (aproximativ 90 mp), montaj parchet cu lucrari anexe (aproximativ 40 mp)

– Reparaţii ziduri interioare şi lucrări anexe (  remedieri zidarie, igienizare, tratament eliminare mucegai),
– Finisaj glet interior, vopsitorie interioară, lavabil în două straturi ( igienizare, eliminare mucegai, remediere aspect).
– Lucrări gips – carton şi lucrări anexe, montaj uşa (crestere luminozitate si siguranta structurala, optimizare structurala a spatiului util, igienizare, imbunatatirea conditiilor de ventilatie)
– Montaj parchet cu lucrari anexe (strat suport şi şapă autonivelantă) ( imbunatatire conditii de lucru, eliminare sursa praf)
– Montaj/reparatii tavan casetat / fix (eliminare probleme de siguranta planseu, igienizare, inlocuire elemente structurale defecte)
– Reparatii si montaj instalaţii de apă, canal grupuri sanitare, inclusiv preţul manoperei, materialelor (tevi, racorduri), obiecte sanitare si alte materiale necesare pentru instalare,  – alte lucrări de montaj ( montaj / inlocuire usa etc.), inclusiv preţul manoperei si materialelor

In vederea elaborarii unei oferte detaliate, pentru detalii va invitam la sediul achizitorului in vederea inspectarii sitului de lucrari.

45453100-8 | Lucrări de renovare

45453000-7 | Lucrări de reparaţii generale şi de renovare

45232200-4 | Lucrări auxiliare pentru linii electrice

45232300-5 | Lucrări de construcţii de linii telefonice şi de comunicaţii şi lucrări auxiliare

45232141-2 | Instalaţii de încălzire

45232460-4 | Lucrări sanitare

Tip contract: Lucrari

Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: Completarea unui formular de oferta cu pretul total ofertat in lei, fara TVA.

Ooperatorii economici pot intocmi oferte pentru ambele loturi sau doar pentru unul din cele 2 loturi.

Locul de trimitere a ofertelor: La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca sau prin email – [email protected] pana la termenul limita:

Lot 1: 30.06.2019, ora 23:00 .

Lot 2: 30.06.2019, ora 23:00 .

Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca . Pentru elaborarea unui deviz detaliat in functie de evaluare situatiei la fata locului, va stam la dispozitie la sediul achizitorului.

Share your thoughts