Solicitare de oferte

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020 

Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi

Obiectivul tematic 8: Promovarea unor locuri de muncă durabile și de calitate și sprijinirea mobilității lucrătorilor

Prioritatea de investiții 8.iii: Activități independente, antreprenoriat și înființare de întreprinderi, inclusiv a unor microîntreprinderi și a unor întreprinderi mici și mijlocii inovatoare

Obiectivul specific 3.7: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbană

Titlul proiectului ” D.A.C.I.A – Dezvoltarea Aptitudinilor, Competentelor si Initiativei Antreprenoriale!”

Contract: POCU/82/3/7/105674

SOLICITARE DE OFERTE

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Email:  [email protected] | [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul D.A.C.I.A (POCU/82/3/7/105674), in vederea planificarii achizitiei cu urmatoarele date:

Titlul proiectului:D.A.C.I.A – Dezvoltarea Aptitudinilor, Competentelor si Initiativei Antreprenoriale!
ID MySMIS:105674
Linia de finantare:Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020 Axa Prioritara 3 “Locuri de munca pentru toti”
ID Dosar Achizitie:2090235502
Denumirea contractului de achizitie:Achizitie servicii de organizare de evenimente pentru realizarea workshop-ului de promovare pentru cele 90 de start-up-uri
Descrierea obiectului contractului:Achizitie servicii de organizare evenimente – workshop de promovare pentru cele 90 de start-up-uri. Cerinte:- organizarea a 2 evenimente- persoane participante/eveniment: minim 180 persoane/eveniment- locatie: mixt sala curs si online- servicii logistice de organizare (echipamente video-audio, inchiriere platforma online, gazda studio, consumabile etc.)- servicii marketing (promovare eveniment cu atragere grup tinta, artefacte si campanie online)- alte cheltuieli organizatorice (sala: catering, inchiriere sala / online: diverse)- respectarea schemei de lucru, a datelor calendaristice prestabilite sau in curs de stabilire- dosar final/eveniment: lista prezenta cu date de contact, poze 
Cod CPV:79952000-2 | Servicii pentru evenimente
Tip contract:Servicii
Locul de trimitere a ofertelor:Prin email – [email protected] pana la termenul limita: 12.02.2021, ora 14:00 .
Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici:Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA. Va fi ofertat pretul unitar. Lista indicativa cu itemii/produsele care fac obiectul ofertei poate fi obtinuta prin email de la achizitor in urma unei solicitari. Trimiterea formularului la datele de contact de mai jos:
Datele de contact si modul de obtinere a informatiilor suplimentare: La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca sau prin email – [email protected] pana la termenul limita: 12.02.2021, ora 14:00 .

MODEL DE FORMULAR 

OFERTANTUL

Denumirea:

Adresa:

CUI/CIF:

 SCRISOARE DE OFERTA

Catre: 

Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei, pentru proiectul cu titlul D.A.C.I.A (POCU/82/3/7/105674), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum urmeaza:

Obiectul contractului de achiziţie:Achizitie servicii de organizare evenimente – workshop de promovare pentru cele 90 de start-up-uri. Raspuns la cerinte:- vom organiza 2 evenimente- persoane participante/eveniment: minim 180 persoane/eveniment- locatie: mixt sala curs si online- servicii logistice de organizare (echipamente video-audio, inchiriere platforma online, gazda studio, consumabile etc.)- servicii marketing (promovare eveniment cu atragere grup tinta, artefacte si campanie online)- alte cheltuieli organizatorice (sala: catering, inchiriere sala / online: diverse)- respectarea schemei de lucru, a datelor calendaristice prestabilite sau in curs de stabilire- dosar final/eveniment: lista prezenta cu date de contact, poze 
Tip contract:Servicii
Pret total ofertat (LEI, fara TVA) : 

Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.

Data completarii:

Cu stima,

Ofertant,

………………………………………..

(semnatura autorizata)