Solicitare de oferte – Achizitie licente pentru software de productivitate MS Office

Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

Accelerator Digital+ | ID MySMIS: 142698 | Contract: POCU/860/3/12/142698

SOLICITARE DE OFERTE

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

E-mail: [email protected] | [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Titlul proiectului:

Accelerator Digital

ID MySMIS:

142698

Linia de finantare:

Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020

Axa Prioritara 3 “Locuri de munca pentru toti”

Denumirea contractului de achizitie:

Achizitie licente software de productivitate MS Office

Descrierea obiectului contractului:

Furnizare licente software de productivitate pentru realizarea activitatilor de selectie si inregistrare participanti/IMM (SA 2.1) si de constientizare privind formarea profesionala continua (SA 3.1), cu urmatoarele caracteristici:

– Tip aplicatie: Office

– Versiune: Office Home and Business

– An: 2021

– Valabilitate: Nelimitat

– Pachet office: Word, Excel, PowerPoint,Outlook

– Nr. utilizatori/dispozitive: 2

Cod CPV:

48310000-4 | Pachete software pentru creare de documente

Tip contract:

Furnizare de produse

Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici:

Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA.

Locul de transmitere a ofertelor:

Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 11.11.2022, ora 12:00 .

Modul de obtinere a informatiilor suplimentare:

Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic

Share your thoughts