Smart-Up Diaspora | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495

Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

SOLICITARE DE OFERTE 1

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Email: [email protected] , conta@apm.ro

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Obiectul contractului:

Furnizare echipamente de tip call-center pentru derularea activitatii Help-desk-ului, in cadrul SA 1.2, pt. informarea, identificarea si selectia GT.

– centrala telefonica de tip IP-PBX, integrand standardele VoIP (2 porturi FXO, Procesor DualCore 500MHz DSP, SDRAM: DDR2 128MB, capacitate 4GB SD Card, server DHCP, SNMP v1/v2, Power over Ethernet, VPN: N2N, PPTP, L2TP, OpenVPN)

– 3 aparate de telefonie voip (display grafic, conectare la casti, platforme SIP/NGN/MMS)

– 3 casti Call Center

Instalare, integrare si configurare call-center, instruire utilizatori.

Cod CPV

32551200-2

Tip contract: Furnizare de produse
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat.
Trimiterea ofertelor si termen limita: Prin email – conta@apm.ro pana la termenul limita: 06.11.2017 , ora 14.00 .

La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: Prin email la adresa: conta@apm.ro

De la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

MODEL DE FORMULAR

 OFERTANTUL

Denumirea:

Adresa:

CUI/CIF:

 SCRISOARE DE OFERTA

Catre:

Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei,pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum urmeaza:

Obiectul contractului de achiziţie:

Furnizare echipamente de tip call-center pentru derularea activitatii Help-desk-ului, in cadrul SA 1.2, pt. informarea, identificarea si selectia GT.

– centrala telefonica de tip IP-PBX, integrand standardele VoIP (2 porturi FXO, Procesor DualCore 500MHz DSP, SDRAM: DDR2 128MB, capacitate 4GB SD Card, server DHCP, SNMP v1/v2, Power over Ethernet, VPN: N2N, PPTP, L2TP, OpenVPN)

– 3 aparate de telefonie voip (display grafic, conectare la casti, platforme SIP/NGN/MMS)

– 3 casti Call Center

Instalare, integrare si configurare call-center, instruire utilizatori.

Tip contract: Furnizare de produse si servicii
Pret ofertat (LEI, fara TVA) :  

Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.

Data completarii:

Cu stima,

Ofertant,

………………………………………..

(semnatura autorizata)


Smart-Up Diaspora | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495

Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

SOLICITARE DE OFERTE 2

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Email: [email protected] , conta@apm.ro

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Obiectul contractului:

Furnizarea produselor aferente pentru live streaming si inregistrarea curslui pentru competente antreprenoriale – studio emise:

-1 webcam profesional pentru sesiunile de practica (rezolutie video 1920×1080, usb 2.0, microfon, rotire/inclinare monitorizata, telecomanda)

-1 camera video format HD pentru difuzarea cursului (FullHD, usb, microfon, lcd)

-1 microfon protabil cu lavaliera, fara fir

-1 placa de captura/streaming (usb plug and play, alimentare usb, rezolutie 1080p60)

-1 set kitlumini pentru studio emisie (kit cu 2 lampi)

Cod CPV

32321200-1

Tip contract: Furnizare de produse
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat.
Trimiterea ofertelor si termen limita: Prin email – conta@apm.ro pana la termenul limita: 06.11.2017 , ora 14.00 .

La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: Prin email la adresa: conta@apm.ro

De la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

MODEL DE FORMULAR

 OFERTANTUL

Denumirea:

Adresa:

CUI/CIF:

 SCRISOARE DE OFERTA

Catre:

Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei,pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum urmeaza:

Obiectul contractului de achiziţie:

Furnizarea produselor aferente pentru live streaming si inregistrarea curslui pentru competente antreprenoriale – studio emise:

-1 webcam profesional pentru sesiunile de practica (rezolutie video 1920×1080, usb 2.0, microfon, rotire/inclinare monitorizata, telecomanda)

-1 camera video format HD pentru difuzarea cursului (FullHD, usb, microfon, lcd)

-1 microfon protabil cu lavaliera, fara fir

-1 placa de captura/streaming (usb plug and play, alimentare usb, rezolutie 1080p60)

-1 set kitlumini pentru studio emisie (kit cu 2 lampi)

Tip contract: Furnizare de produse
Pret ofertat (LEI, fara TVA) :  

Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.

Data completarii:

Cu stima,

Ofertant,

………………………………………..

(semnatura autorizata)


Smart-Up Diaspora | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495

Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

SOLICITARE DE OFERTE 3

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Email: [email protected] , conta@apm.ro

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Obiectul contractului:

Echipamente periferice pentru experti delegati diaspora (birou ES, DE/AU) , in cadrul SA 1.2, pt. identificarea si selectia GT.

– 2 imprimante portabila (A4, autonom, WIFI)

– 2 scanner portabil (A4, baterie, WIFI)

Echipament pentru back-up documente Procesor 370 800MHz, 256 MB DDR3, 2-Bay, 1 x GbE, 16 Tb

Echipament Server pemtru aplicatii plan afaceri, aplicatie gestionare proces evaluare, elearning (procesor Intel® Xeon® E5-2609 v3 (15M Cache, 1.90 GHz), Haswell, 1x16GB @2133MHz, RDIMM, 2x300GB @10000rpm, SAS)

Cod CPV

30232110-8

30121100-4

48820000-2

30213100-6

Tip contract: Furnizare de produse
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat.
Trimiterea ofertelor si termen limita: Prin email – conta@apm.ro pana la termenul limita: 06.11.2017 , ora 14.00 .

La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: Prin email la adresa: conta@apm.ro

De la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

MODEL DE FORMULAR

 OFERTANTUL

Denumirea:

Adresa:

CUI/CIF:

 SCRISOARE DE OFERTA

Catre:

Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei,pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum ur

meaza:

Obiectul contractului de achiziţie:

Echipamente periferice pentru experti delegati diaspora (birou ES, DE/AU) , in cadrul SA 1.2, pt. identificarea si selectia GT.

– 2 imprimante portabila (A4, autonom, WIFI)

– 2 scanner portabil (A4, baterie, WIFI)

Echipament pentru back-up documente Procesor 370 800MHz, 256 MB DDR3, 2-Bay, 1 x GbE, 16 Tb

Echipament Server pemtru aplicatii plan afaceri, aplicatie gestionare proces evaluare, elearning (procesor Intel® Xeon® E5-2609 v3 (15M Cache, 1.90 GHz), Haswell, 1x16GB @2133MHz, RDIMM, 2x300GB @10000rpm, SAS)

Tip contract: Furnizare de produse
Pret ofertat (LEI, fara TVA) :  

Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.

Data completarii:

Cu stima,

Ofertant,

………………………………………..

(semnatura autorizata)

Share your thoughts