Smart-Up Diaspora | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495
Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
SOLICITARE DE OFERTE 1
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Email: [email protected] , conta@apm.ro
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:
Obiectul contractului: |
Furnizare echipamente de tip call-center pentru derularea activitatii Help-desk-ului, in cadrul SA 1.2, pt. informarea, identificarea si selectia GT. – centrala telefonica de tip IP-PBX, integrand standardele VoIP (2 porturi FXO, Procesor DualCore 500MHz DSP, SDRAM: DDR2 128MB, capacitate 4GB SD Card, server DHCP, SNMP v1/v2, Power over Ethernet, VPN: N2N, PPTP, L2TP, OpenVPN) – 3 aparate de telefonie voip (display grafic, conectare la casti, platforme SIP/NGN/MMS) – 3 casti Call Center Instalare, integrare si configurare call-center, instruire utilizatori. |
Cod CPV |
32551200-2 |
Tip contract: | Furnizare de produse |
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: | Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat. |
Trimiterea ofertelor si termen limita: | Prin email – conta@apm.ro pana la termenul limita: 06.11.2017 , ora 14.00 .
La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: | Prin email la adresa: conta@apm.ro
De la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
MODEL DE FORMULAR
OFERTANTUL
Denumirea:
Adresa:
CUI/CIF:
SCRISOARE DE OFERTA
Catre:
Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei,pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum urmeaza:
Obiectul contractului de achiziţie: |
Furnizare echipamente de tip call-center pentru derularea activitatii Help-desk-ului, in cadrul SA 1.2, pt. informarea, identificarea si selectia GT. – centrala telefonica de tip IP-PBX, integrand standardele VoIP (2 porturi FXO, Procesor DualCore 500MHz DSP, SDRAM: DDR2 128MB, capacitate 4GB SD Card, server DHCP, SNMP v1/v2, Power over Ethernet, VPN: N2N, PPTP, L2TP, OpenVPN) – 3 aparate de telefonie voip (display grafic, conectare la casti, platforme SIP/NGN/MMS) – 3 casti Call Center Instalare, integrare si configurare call-center, instruire utilizatori. |
Tip contract: | Furnizare de produse si servicii |
Pret ofertat (LEI, fara TVA) : |
Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.
Data completarii:
Cu stima,
Ofertant,
………………………………………..
(semnatura autorizata)
Smart-Up Diaspora | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495
Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
SOLICITARE DE OFERTE 2
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Email: [email protected] , conta@apm.ro
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:
Obiectul contractului: |
Furnizarea produselor aferente pentru live streaming si inregistrarea curslui pentru competente antreprenoriale – studio emise: -1 webcam profesional pentru sesiunile de practica (rezolutie video 1920×1080, usb 2.0, microfon, rotire/inclinare monitorizata, telecomanda) -1 camera video format HD pentru difuzarea cursului (FullHD, usb, microfon, lcd) -1 microfon protabil cu lavaliera, fara fir -1 placa de captura/streaming (usb plug and play, alimentare usb, rezolutie 1080p60) -1 set kitlumini pentru studio emisie (kit cu 2 lampi) |
Cod CPV |
32321200-1 |
Tip contract: | Furnizare de produse |
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: | Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat. |
Trimiterea ofertelor si termen limita: | Prin email – conta@apm.ro pana la termenul limita: 06.11.2017 , ora 14.00 .
La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: | Prin email la adresa: conta@apm.ro
De la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
MODEL DE FORMULAR
OFERTANTUL
Denumirea:
Adresa:
CUI/CIF:
SCRISOARE DE OFERTA
Catre:
Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei,pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum urmeaza:
Obiectul contractului de achiziţie: |
Furnizarea produselor aferente pentru live streaming si inregistrarea curslui pentru competente antreprenoriale – studio emise: -1 webcam profesional pentru sesiunile de practica (rezolutie video 1920×1080, usb 2.0, microfon, rotire/inclinare monitorizata, telecomanda) -1 camera video format HD pentru difuzarea cursului (FullHD, usb, microfon, lcd) -1 microfon protabil cu lavaliera, fara fir -1 placa de captura/streaming (usb plug and play, alimentare usb, rezolutie 1080p60) -1 set kitlumini pentru studio emisie (kit cu 2 lampi) |
Tip contract: | Furnizare de produse |
Pret ofertat (LEI, fara TVA) : |
Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.
Data completarii:
Cu stima,
Ofertant,
………………………………………..
(semnatura autorizata)
Smart-Up Diaspora | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495
Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
SOLICITARE DE OFERTE 3
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Email: [email protected] , conta@apm.ro
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:
Obiectul contractului: |
Echipamente periferice pentru experti delegati diaspora (birou ES, DE/AU) , in cadrul SA 1.2, pt. identificarea si selectia GT. – 2 imprimante portabila (A4, autonom, WIFI) – 2 scanner portabil (A4, baterie, WIFI) Echipament pentru back-up documente Procesor 370 800MHz, 256 MB DDR3, 2-Bay, 1 x GbE, 16 Tb Echipament Server pemtru aplicatii plan afaceri, aplicatie gestionare proces evaluare, elearning (procesor Intel® Xeon® E5-2609 v3 (15M Cache, 1.90 GHz), Haswell, 1x16GB @2133MHz, RDIMM, 2x300GB @10000rpm, SAS) |
Cod CPV |
30232110-8 30121100-4 48820000-2 30213100-6 |
Tip contract: | Furnizare de produse |
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: | Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat. |
Trimiterea ofertelor si termen limita: | Prin email – conta@apm.ro pana la termenul limita: 06.11.2017 , ora 14.00 .
La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: | Prin email la adresa: conta@apm.ro
De la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
MODEL DE FORMULAR
OFERTANTUL
Denumirea:
Adresa:
CUI/CIF:
SCRISOARE DE OFERTA
Catre:
Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei,pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum ur
meaza:
Obiectul contractului de achiziţie: |
Echipamente periferice pentru experti delegati diaspora (birou ES, DE/AU) , in cadrul SA 1.2, pt. identificarea si selectia GT. – 2 imprimante portabila (A4, autonom, WIFI) – 2 scanner portabil (A4, baterie, WIFI) Echipament pentru back-up documente Procesor 370 800MHz, 256 MB DDR3, 2-Bay, 1 x GbE, 16 Tb Echipament Server pemtru aplicatii plan afaceri, aplicatie gestionare proces evaluare, elearning (procesor Intel® Xeon® E5-2609 v3 (15M Cache, 1.90 GHz), Haswell, 1x16GB @2133MHz, RDIMM, 2x300GB @10000rpm, SAS) |
Tip contract: | Furnizare de produse |
Pret ofertat (LEI, fara TVA) : |
Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.
Data completarii:
Cu stima,
Ofertant,
………………………………………..
(semnatura autorizata)