Solicitare de oferte – licente software

Proiect cofinanţat din Fondul Social European+, prin Programul Educatie si Ocupare 2021 – 2027 “SIS-START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN” | ID MySMIS: 311492 | Contract: PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52

SOLICITARE DE OFERTE

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

E-mail: [email protected] | [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Titlul proiectului: SIS-START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN”
ID MySMIS: 311492
Linia de finantare: Programul Educatie si Ocupare, Apel:PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_52-Sprijin pentru infiintarea de intreprinderi sociale in mediul urban – Regiuni mai putin dezvoltate
Denumirea contractului de achizitie: Achizitie 6 licente software in cadrul proiectului SIS – START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN, cod SMIS 311492:
– 2 licente software creare documente
– 2 licente software editare documente
– 2 licente software antivirus
Descrierea obiectului contractului: Achizitie 6 licente software cu urmatoarele caracteristici minimale:

2 licente software creare documente:
– posibilitatea de creare si editare online si offline a documentelor de tip text, documentelor tabulare si prezentarilor
– posibilitatea share-uirii documentelor cu alti utilizatori si spatiu dedicat cloud
– licenta perpetua sau minim 30 luni

2 licente software editare documente:
– posibilitatea de generare si editare a fisierelor de tip pdf
– posibilitatea de a adauga si modifica pagini in fisiere de tip pdf
– posibilitatea de a aplica semnatura electronica pe documente
– licenta perpetua sau minim 30 luni

2 licente software antivirus:
– protectie pentru fisiere, amenintari de tip adware, malware, ransomware si atacuri web
– protectia confidentialitatii, inclusiv firewall, camere web si microfoane
– licenta perpetua sau minim 30 luni

Cod CPV: 48000000-8 | Pachete software si sisteme informatice
Tip contract: Furnizare

Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici:
Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA.
Locul de transmitere a ofertelor: Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 06.06.2025, ora 09:00.
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic