Solicitare de oferte evenimente Romania

Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

Smart-Up Diaspora  | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495

 

SOLICITARE DE OFERTE

 

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

Email: [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

 

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7/107495– Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei cu urmatoarele date:

 

Obiectul contractului: Organizarea de  evenimente de informare a opiniei publice cu privire la demararea si oportunitatile proiectului in Romania.

Numar evenimente estimate:  3

Locatii: Cluj-Napoca, Targu Mures, Sibiu

Cerinte:

– organizarea a 3 evenimente in locatiile mentionate mai sus

– constituirea unui numar de minim 50 de persoane participante/eveniment

– asigurare guest speaker/eveniment

– asigurare sala evenimente si logistica/eveniment

– asigurare servicii protocol (gustare/catering etc.) pentru participanti/eveniment

– toate artefactele de comunicare sunt realizate la nivel profesionist

– proiectul e prezent pe canale de comunicare relevante proprii

– respectarea schemei de lucru, a datelor calendaristice prestabilite sau in curs de stabilire.

Cod CPV: 79952000-2 
Tip contract: Servicii organizare de evenimente
Buget total (LEI, fara TVA) 7.500 lei
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat.
Locul de trimitere a ofertelor: Prin email – [email protected] pana la termenul limita: 31.01.2018, ora 16:00 .

La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: Prin email – [email protected] pana la termenul limita: 31.01.2018, ora 16:00 .

La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca

 

MODEL DE FORMULAR

OFERTANTUL

Denumirea:

Adresa:

CUI/CIF:

 

 

 SCRISOARE DE OFERTA

Catre: 

Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

 

Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei, pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7/107495- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum urmeaza:

Obiectul contractului de achiziţie: Organizarea de  evenimente de informare a opiniei publice cu privire la demararea si oportunitatile proiectului in Romania.

Numar evenimente estimate:  3

Locatii: Cluj-Napoca, Targu Mures, Sibiu

Raspuns la cerinte:

– vom organiza 3 evenimente in locatiile mentionate mai sus

– vom constitui un numar de minim 50 de persoane participante/eveniment

– vom asigura guest speaker/eveniment

– vom asigura sala evenimente si logistica/eveniment

– vom asigura servicii protocol (gustare/catering etc.) pentru participanti/eveniment

– toate artefactele de comunicare vor fi realizate la nivel profesionist

– participantii vor fi corect identificati si valorificati

– proiectul va fi prezent pe canale de comunicare relevante proprii

– respectarea schemei de lucru, a datelor calendaristice prestabilite sau in curs de stabilire.

Tip contract: Servicii de organizare evenimente
Pret ofertat (LEI, fara TVA) :  

 

 

 

 

Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.

 

Data completarii:

 

Cu stima,

 

Ofertant,

………………………………………..

(semnatura autorizata)

Share your thoughts