Solicitare de oferte – Achizitie camera videoconferinta

Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

Accelerator Digital+ | ID MySMIS: 142698 | Contract: POCU/860/3/12/142698

SOLICITARE DE OFERTE

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

E-mail: [email protected] | [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Titlul proiectului:

Accelerator Digital

ID MySMIS:

142698

Linia de finantare:

Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020

Axa Prioritara 3 “Locuri de munca pentru toti”

Denumirea contractului de achizitie:

Achizitie camera videoconferinta

Descrierea obiectului contractului:

Furnizare camera pentru videoconferinta pentru activitati de formare profesionala derulate in sistem online sau mixt pentru platforma de e-learning a liderului actualizata, securizata si configurata pentru interoperabilitate – Studio de emisie, respectiv 1 buc webcam pentru difuzarea cursului cu urmatoarele caracteristici:

– rezolutie ecran 1280×720

– microfon incorporat

– port usb 2.0

– apeluri video HD cu imagini clare, miscare lina, fluida si culori bogate, realiste

– fotografii de 3 megapixeli pentru captura de fotografii de inalta rezolutie

Cod CPV:

32323100-4 | Monitoare video-color

Tip contract:

Furnizare de produse

Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici:

Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA.

Locul de transmitere a ofertelor:

Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 09.12.2022, ora 10:00 .

Modul de obtinere a informatiilor suplimentare:

Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic

Descarca model oferta

Share your thoughts